tisdag 9 mars 2010

Rolig förfrågan

Premiärskidåkning för lilla Astrid
Jag har fått förfrågan av Uppsalas största fotobutik om de får använda sig av några av mina bilder. De behövde ha nya barnbilder för att visa i butiken och till reklam. Gissa om jag blev glad!

Oj, halkigt var det...
Vi känner han som äger fotobutiken och han var här i helgen för att hjälpa oss med datorn. Det var då han av en händelse fick syn på mina bilder och frågade om han fick använda några:) Jag tänkte ta lite nya bilder i helgen om det är bra väder för att få lite mer att välja på. Är vädret bra och barnen glada så kan det nog bli fina bilder. Det är ju tacksamt att ta kort ute nu. Sedan får jag se om det är några de kan använda sig av.

Kramis

22 kommentarer:

  1. Vad kul att du fortsätter blogga, hade missat detta!:) Jag har också fått intala mig själv att min blogg duger för mig, jag har inte heller en massa besökare och har ingen superkamera, men det fungerar för mig och jag trodde väl heller aldrig att jag skulle fastna!:)
    Kul med dina bilder!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt! Du ser... jag saaaa ju att du har helt fantastiska bilder! Ta den med pianot!!!! *hihi*
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis till fotojobbet, du har många fina bilder ser jag när jag kikar runt hos dig. Att blogga får inte vara ett tvång o så ska man inte jämföra sig med andra, men det kan ju lätt bli så. Roliga o annorlunda djur ni har! Söta. :-)

    Kram/Mira

    SvaraRadera
  4. Hej Stina!
    Vilken kul förfrågan!! Dina bilder är jättefina så det är inte konstigt att de vill använda sig av dem:)

    Ha det gott,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej vännen och vad kul att han vill ha dina bilder!! Det är ju alltid roligt att få upskattning för det man gör och dina bilder är ju sååå fina! Tack för titten hos mig och du... jag börjar 9.30 i morgon! Må så gott! Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Åhh Stina vad roligt.
    Är övertygad att du kommer ta jättfina bilder i helgen.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  7. Nej men så skoj! Både att du inte har gett upp bloggen och att du får beröm för bilderna. Och så haaaar du ju en fin liten tjejtrio också!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Ett stort garttis Stina!!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig uppmuntran att få visa dina fina bilder! Och klart du skall fortsätta blogga, ta det i din egen takt och skriv när lusten infinner sig, inte för att du måste! det gör jag ;)
    Ha det gott
    kram Ida

    SvaraRadera
  10. Så hyggelig - bildene dine av ungene er skjønne! Flott at du kan dele de med enda fler!!!
    Glad du er tilbake - bloggen din er flott!
    Kle m Hilde

    SvaraRadera
  11. Ojj vad skoj!!!! Grattis grattis!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Åh, vad kul!!! Måste vara en skön uppmuntran, speciellt som du funderade på att sluta blogga. Jag tror jag kan gissa vilken butik det är, så jag ska hålla utkik!!

    Stor kram!

    Pernilla

    SvaraRadera
  13. Det blir säkert många fina bilder på dina gulliga barn. Barn brukar vara ganska lätt att fota, bara man inte arrangerar bilden, utan att de får vara som de själva vill.
    Roligt att du saknade oss och är tillbaka lite på bloggen.
    Ha det nu riktigt gott.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  14. Hej Stina!
    Härligt att se att du är på gång igen:)
    Vad roligt med dina bilder, uppskattning är alltid trevligt att få.

    Läste din kommentar hos Therese "huset vid ån"
    om Vita rummet i Karlskoga. Jag kan gott rekomendera ett besök där och vet du efter Påsk ska de flytta till nya större lokaler ska bli spännande att se, jag ska garanterat åka dit direkt de öppnar.

    Kul att ha dig här
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  15. Vad skoj för dig att fota!! Då kanske inte steget är långt till att det är du som blir modellen, hihi...

    Vi höres!

    Kram sis.

    SvaraRadera
  16. Men du vad kul!! och visst är det karlslund på bilderna i bloggen, enda platsen i världen där jag verkligen får ro och kan nollställa mig själv, när det inte är så här mycket snö är jag där uppe flera gånger i veckan och bara går runt, älskar den platsen ;o)Känner du att du får en stund över när ni är här i påsk så får du gärna komma förbi och kika på sakerna men jag vet hur pressat schema man brukar ha....
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  17. Hej vännen! Men du vad roligt....Vilken ära! Dina bilder ser så glada o naturliga ut! Ha en bra dag! Hoppas att ni har fint väder här är det väldigt grått o mulet....Många Kramar till Er! Therese o Wilma

    SvaraRadera
  18. Men vad roligt Stina! Och du som inte tycker att du duger *ler*. Fota mer bara, det gillar vi alla:) Bilderna är ljuvliga!

    Vad roligt med din samling, har du något kvar? Jag har gått och tittat lite i skåpen och jag ser att jag gärna dras åt det håller når jag köper gammalt porslin etc. Vår sovrumstapet får man väl också lov att säga är inspirerad av kina!

    Ha en fortsatt bra dag!

    Många kramar
    Karin

    SvaraRadera
  19. Stina, jag har också mycket av mitt tidigare liv i kartonger. Visst har jag försökt att rensa, men det är så svårt. Man vet ju aldrig när man vill ha just det där som är så bra att har;)

    Kram!

    SvaraRadera
  20. Vad roligt! Stort GRATTIS! Kram Sofia

    SvaraRadera
  21. Jätteroligt Stina, du som gillar att foto och har så bra modeller, kul för ungarna att se andra chansen på¨lördag. kram MOR

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ