måndag 22 mars 2010

Jag tror...


... att vi kommer få påökning i familjen! Våra yngsta katters minst sagt intensiva kärleksmöten för en månad sedan verkar ha gett resultat. Selma har förvandlats från en liten smal katt, till en liten bullig katt. Jag tror och jag hoppas att vi kommer få ett gäng småkissar i slutet av april. Det skulle bli en ny spännande upplevelse för oss alla.


Selma ca 2 månader

Tänk om vi har ett gäng busiga kattungar i sommar. I Selmas kull var de 8 ungar...

Kram på er!

15 kommentarer:

  1. Åh håller tummarna för det, de är ju så toksöta!
    Ha en finfin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar liten kisse! Jag önskar att jag tålde katter men tyvärr... De verkar så mysiga och gosiga. Vad roligt med tillökning!
    Kram/
    Anna

    SvaraRadera
  3. Hej igen!!!

    Men du sååå söt!!!
    Underbar!!
    Nu är det natten här!

    Sov gott, kram Camilla.

    SvaraRadera
  4. Så utrolig søte!!! :)

    Tusen takk for koselig kommentar hos meg! :)

    klem, cecilie

    SvaraRadera
  5. Selma var det absolut sötaste jag sett!! Julia vill så gärna ha en katt, men Jonathan är allergisk. "Men en zebra, då. Eller en giraff?", är hennes senaste förslag:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Men oj kan de få så många ungar, kanske inte som förstföderskor, va spännande... Irene ringde i dag, hon ska boka hotell till den 8 april. kram

    SvaraRadera
  7. Men en sååå söt liten Selma! Va spännande att se om hon kommer att föda ett gäng små sötisar.
    Kram annika

    SvaraRadera
  8. Hoppas, hoppas!
    Så himla söt!
    Kattungar är bland det sötaste som finns.
    Kanske inte när dom klättrar i gardiner men ändå=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Åh, Så söta dom är! Vad roligt för er om det blit kattungar till våren. Jag kan riktigt se flickorna busa med dom.....Hoppas allt är bra med dig Stina, själv har jag varit dålig på att besöka Er. Ibland känns det som tiden inte räcker till. Nu väntar min kompis med sin vovve att vi ska gå ut i skogen. Vi bestämde att vi trotsar vädret idag, för det är så grått o slaskigt här! Ha en trevlig Tisdag! Kram Therese

    SvaraRadera
  10. Hej Stina! Selma är ju bedårande söt! Roligt att få kattungar. Skulle nog själv vilja ha en katt till om man visste att de inte rev sönder tapeter. Sköt om dig och din söta familj. Kram Åsa

    SvaraRadera
  11. Så söta katter...jag blir alldeles sjuk av längtan! Men även fast jag såå gärna vill ha en katt passar det inte just nu. Bodde jag på landet då skulle jag inte tveka en sekund!
    Katter är så mysiga och söta.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Hej! Vilka söta kissar så fina färger ..Tyvärr är jag allergisk mot katter..Ve och fasa tycker våran yngsta dotter..-Jag ska ha många katter när jag blir stor:-)säger Wilma..
    Ha en forsatt skön vecka kram/Helen

    SvaraRadera
  13. Hejsan.

    ...oj..oj.. så söta pissar.

    Hoppas ni får tillökning också i vår.

    Skulle gärna köpa en av dig, men är allergisk och vågar inte ta risken.

    Ha en fin kväll,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  14. Vilken underbart söt liten katt Selma är!
    Vad roligt att hon ska få små kattungar. Det är så spännande. Vår Maja fick tre små katttungar en gång och de var så söta. Jag tror att det är bra för katter att åtminstone få ungar en gång.
    Kram på dig!
    Maria

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ