torsdag 11 mars 2010

Ett år tillsammans

I dag för ett år sedan såg bloggen Laruras gård dagens ljus. Tänk ett helt år har gått. Och 216 inlägg så här långt. Jag har ju tvivlat många gånger, men nu kör jag på ett tag till i alla fall. Jag saknar er och bloggen allt för mycket då jag har haft uppehåll. Men jag har lovat mig själv bloggfria dagar då och då. Än så länge har jag inte levt upp till det...


Kram till er alla och tack för att ni tittar in hos mig. Jag blir så jätte glad över alla besök, bloggare och inte bloggare. Extra kul är det så klart då ni skriver några rader, men det är naturligtvis inget måste.


Full fart mot ljusare tider och mitt andra bloggår...

Kram

21 kommentarer:

  1. Hej och grattis till ett år som bloggare. Då är ju våra bloggar jämngamla. I tisdags var det ett år sedan jag började blogg. Det har varit ett härligt år med många nya härliga bekantskaper och bloggvänner. Det är alldeles för roligt för att inte fortsätta. Men som du säjer, så kan man ta det i sin egen takt.
    Ha det nu riktigt gott.
    Kramisar Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra för Lauras gård idag!!!:-)
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Grattis finaste du!
    Ha en finfin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Grattis!!! Kul att du vill fortsätta. Försök att inte göra det till ett måste, utan bara som en kul grej:) Men jag vet, det är svårt!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Gratulerer!!!! Skjønne tulipaner du viser! Mannen skal på ikea i dag,og jeg håper han kan kjøpe hjem noen tulipaner til meg...
    Hilde

    SvaraRadera
  6. GRATTIS till 1 år, då du visat oss fina bilder och mycket roligt och trevligt att läsa för oss som tittar in, men kanske inte alltid kommenterar,men DU SKA VETA ATT DU GLÄDER OSS..
    Hoppas väskorna kommer i morgon och att de blir till belåtenhet, och ingen osämja... MOR

    SvaraRadera
  7. ...snygg bukett i er vackra hall... mor.. igen

    SvaraRadera
  8. Så vackra blommor.
    Grattis till ett år.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Grattis!
    Vilken vacker bukett!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  10. Hej! Kul att du titta in till oss. Här finns inga gula tapeter längre. Det mesta är numera vitt förutom ena sonens rum som går i lite beige och grönt.
    Vad kul att du bloggar och att du nu fyller 1 här - Grattis! Vilka underbara djur ni har... Alpacka... de har jag aldrig sett förutom på en djurparken. Vad häftigt!

    Tack för titten och på återseende. Camilla (ägaren till ditt gamla hus)

    SvaraRadera
  11. Grattis till 1-åringen! :) Vackra blommor! Kram Sofia

    SvaraRadera
  12. Grattis! Kan inte tänka mig hur det ska kännas när jag har varit på bloggen i ett år men jag förstår att du har blivit "beroende". Man får så många vänner och det är så trevlig ton mellan alla. Jag hoppas innerligt att du stannar kvar lääänge i blogglandia.
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  13. Grattis till 1 År med bloggen Stina! Jag är så glad att du är tillbaka! Så fina tulpanerna är...Önskar dig en skön helg med familjen, håller tummarna för lite solsken o takdropp! Vårkramar till dig från mig./ Therese PS. Hälsa Flickorna!

    SvaraRadera
  14. Hej Stina! Grattis till ett år som bloggare! Dit har jag ett tag kvar:) Roligt att du forsätter med inlägg och vackra tulpaner visar du idag!
    Ha en skön helg
    Kram Helena

    SvaraRadera
  15. Hejsan.

    Stort GRATTIS från mig.

    Kul du är på banan igen....
    Vilken fin bukett med tulpaner!

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  16. Hej Stina och grattis till 1 år som bloggare! Kul att du vill fortsätta jag känner också att det går lite upp och ner med inspirationen ibland. Ha en jätteskön helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  17. Grattis till 1 år med bloggen!:)
    Ha en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Hej Stina! Grattis till ett år med din fina blogg. Kram Åsa

    SvaraRadera
  19. Hej Stina!

    Grattis till ett år med din blgg! Jag har ju inte varit med sen starten, men jag är glad att jag nu är här!

    Ha en skön helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  20. Hej Stina!
    Grattis!
    Bra att du har bestämt dig för att fortsätta.
    Ha en fin kväll
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  21. Åh, grattis Stina till din ettårsdag;) Vad roligt det är, eller hur. Men en dag ledigt då och då skadar ju inte, även om det är väldigt svårt!

    Ha en jätteskön helg!

    Många kramar
    Karin
    Ps du är så klart med på min länklista!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ