lördag 28 mars 2009

Små solar


I dag bjuder jag på några gula citroner nu när soler lyser med sin frånvaro. Jag hoppas dock att solen hittar hit under helgen. Nu vill jag ha bort den lilla snötecke som blev i går och jag vill ha VÅR! Så här är det ju varje år, att det kommer bakslag i mars och april och man blir lika besviken varje gång...

Nu är det tomt på jordgubbssaft och vinbärssaft i matkällaren så jag gjorde citronsaft.




I kväll ska vi hem till svärmor som har fyllt och i morgon är det ridskola för Alice. Jag har tänkt börja måla pärlsponten i nya hallen. Men först ska jag lacka alla kvistar och många kvistar är det... Jag ska ta kort på hallen och visa, det blir såå fint!



Ha en underbar lördag! Kram

7 kommentarer:

  1. Hej! Jag blir riktigt sugen på citroner nu när jag ser dina läckra bilder. Tack för dina gulliga ord hos mig de värmer! Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Go middag! Cironsaft har jag oxå gjort en gång ...Det är fräscht... Bra i dessa förkylningstider... Ha en bra Lördag önskar:Helen

    SvaraRadera
  3. hej, vilka härliga citronbilder, va duktig du är att ta fina foto. Var hemma hos sofia och hjälpte till att packa upp i dag, det blir sååå fint när allt kommer på plats...men ujuj va jobbigt att flytta. gratta nina, mor.

    SvaraRadera
  4. Det är så vackert med citroner.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Såå fint med citronerna

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  6. Fräscht med citroner och gott! Det kan behövas med sjuka barn. Hoppas de är bättre nu.
    Visst var Laila duktig igår. Hur vackert som helst med deras sista dans. Det var ändå kul för Magnus och Annika att de vann, de blev ju såå glada.
    Ha en skön natt!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Mums med citronsaft, älskade mammas saft när jag bodde hemma! Hennes recept kanske? KRAM.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ