lördag 14 mars 2009

Fynd






Åh, jag känner mig så himla nöjd. Efter lång tids letande på blocket hittade jag äntligen en kobratelefon i närheten. Jag var i väg i morse och köpte den. Den är grå och kommer nog passa bra i nya hallen där jag har tänkt ha färgerna vitt, rött och gått. Jag betalade 550 kr och det tyckte jag var billigt!

Fynd nummer två i dag hittade jag på vår kase. Det var grannarna som hade varit där och slängt skräp som vi ska elda till Valborg. Två jätte fina trädgårdstolar. De har gjort i ordning på soffan och det är kanon fin, men stolarna ville de inte ha. Nu kommer de pryda våran trädgård i stället för på kasen hör de inte hemma.



Kram från en nöjd

4 kommentarer:

  1. Hej Stina!

    Vad roligt med en ny blogg och varmt välkommen till bloggland ska du vara! Jag hoppas att du kommer att få lika roligt med din blogg som jag har fått med min. Jag minns precis hur jag sprang och kikade i datorn hela tiden för att se om någon varit där. Ja, det gör jag förresten fortfarande men inte lika ofta!

    Vilka söta flickor ni har. Vi har två pojkar, en som är 8 och en som snart blir två så jag känner precis igen mig i det du skriver om dina! Du har härliga inlägg och verkar så positiv så jag tror du kommer att tycka att det här är jätteskoj. Lite avundsjuk blir jag på dina trädgårdsmöbler!! Vilken tur att du hann rädda dem. Telefonen är ju också häftig, det är så roligt att hitta något som man letat länge efter!

    Självklart får du länka, jag blir bara glad och jag länkar gärna dig också!

    Ha det så gott och vi ses igen!

    Kramar

    Karin

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att det finns såna tokiga grannar: ) Jättefina stolar!!!

    Välkommen till blogglandet!! Mari.

    SvaraRadera
  3. hello sis! visst är det kul o blogga?:-) häftig kobra, vi hade väl en sån hemma har jag för mig? ha en trevlig kväll, hälsa! kram

    SvaraRadera
  4. gratttis till fynden, jo vi hade ju en kobra på humlevägen, men vart tog den vägen ??? oroar mig för ivan.... kram till er alla, mor

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ