torsdag 12 mars 2009

God morgon!

I dag överraskade Alice verkligen. Hon som brukar vara så trött och seg på morgonen, klev upp innan jag kom för att väcka henne. Hon smet in i badrummet och klädde sig då jag var nere och gjorde välling till Astrid. Oj, vad mycket tid vi fick över helt plötsligt. I går var jag och handlade och fyllde på fruktfatet. Det går åt frukt i mängder i vår familj. I kväll ska jag och tjejerna på jobbet ut och äta. Skönt att slippa laga mat på kvällen för en gångs skull.
Ha en fin torsdag! Kram Stina

2 kommentarer:

  1. Mumselimums! Så då får Bengan laga mat ikväll då?;-) Kram.

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt fruktfat, fina bilder på era 3 fina tjejer. lycka till i fortsättningen med din/eran blogg. mor

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ