torsdag 3 december 2009

Blommor med posten...


I går fick jag blommor med posten! En massa blommor... Jätte söta blombilder som jag hade turen att vinna i en tävling som Lena Ett vitare hem hade nyligen. Hon hade gjort ett jätte fint kort som hon skickade med tillsammans med en hälsning. Vad roligt det är med tävlingar och det är så roligt att få en liten handskriven hälsning från någon som man tidigare bara har fått hälsningar från via datorn. Lena är jätte duktig med allt möjligt pyssel. Titta gärna in på hennes blogg.



Jag tror blombilderna kommer få en plats i gamla hallen, men först måste vi få dit golv och tapet. Golvet ska dit innan jul har min man sagt... Ja, vi får väl se...

Snart helg tjejer! Kramis

12 kommentarer:

  1. Grattis till att du vann så fina blommor. MOR

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Vad kul att vinna och vilken jättefin vinst!!! Må så gott! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej Stina!
    Åh vad fina, grattis till vinsten:)

    Vi har inte öppnat chokladen än hör o häpna;)
    Hoppas vi kan hålla oss o spara dem till jul!

    Ha en trevlig fredag vännen!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Vad fina bilder du vunnit, visst blir man glad att vinna och just få ett paket som en bloggvän slagit in och skrivit ett fint kort.
    Ha en mysig andra advent.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Så fina kort du har vunnit. Visst är det kul med omtanken som finns här mellan alla tjejer som bloggar.
    Kram annika

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten. Alltid roligt att få något kul med posten.
    Önskar dej en skön fredag.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  7. Hallojsan!!
    Grattis till din vinst!!
    O Grattis till din dotter!!!
    Känner igen känslan..min siste kom ut med snitt...det var mycket blandade känslor,rädd ledsen(för operationen) men sen när det varma blöta lila knytet kom ut o de la honom på mitt bröst..så gått det gick då..då var lyckan total!!!!LIVSNJUTNING bättre än så finns inte!!!!!!


    Kram Millan ♥

    SvaraRadera
  8. Hello sis!
    Vilken fin vinst...det är alltid kul att vinna och vara med i tävlingar:-))

    Ha en fin fredag!

    Kramis!

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder. Grattis!

    Ska bli spännande att se om det blir nåt golv, hihi...

    God helg!
    Emma

    SvaraRadera
  10. Vassego vännen! Alltid så kul att få dela med sig lite av det man har!
    Ha en fin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  11. Vilken fin vinst du lyckats ro hem! Ha en mysig andra advent! Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Hej Stina! Jag måste bara tipsa dej om några läckra sidor som jag ramlade in på. Titta in på de här och sedan kan du klicka dej vidare till andra sidor där:
    http://enhaugenalpakka.blogspot.com
    http://alpakka-no.blogspot.com
    http://alpakka.underlupen.no
    Jag tror att både du och barnen kommer att älska dessa sidor. Och som sagt var, så kan du gå vidare till ytterligare sidor.
    Önskar dej en skön och härlig helg.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ