tisdag 6 oktober 2009

Nu vill vi ha tillökning...


Livsnjutaren Sudden
I dag har jag varit med ettårs katterna till en vetrinär i Enköping och tagit ultraljud på deras hjärta och njurar. Jag har ju tänkt para dem och då vill jag veta att allt ser bra ut både på in- och utsidan. Jag fick valuta för de nästan 3 000 kronorna det kostar för allt såg bra ut. Nu ska Selma slippa sina p-piller och vi hoppas att de rullar runt lite i sänghalmen eller kattkorgen för nu vill vi ha kattbebisar...




Keliga Selma
 
Ha en fortsatt skön vecka! Kram

13 kommentarer:

  1. Vad mysigt med kattungar! Vi köpte ju våra Alice och Tilda för 3 veckor sedan och de ger oss så mycket glädje både till barnen och för hela familjen! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Åååå! Jag vill också ha kisseungar, dom e ju såå söta! Hoppas kissarna kelar mycket nu då! Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hej! Du längtar efter fler djur. Men brukar inte de flesta kattungar födas på våren och sommaren. Hoppas att du får söta små kissekatter snart.
    Kramar till dej.
    Birgitta

    SvaraRadera
  4. Hej Stina!

    Hoppas att "love is in the air" mellan Selma o Sudden så att det kommer små söta kattungar så småningom:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Javisst är det gulligt med små kattungar.Hoppas på lite LOVE nu då. ;)Tack för titten inne hos mig.Ha en bra fortsättning på veckan.Kramar Ulrika

    SvaraRadera
  6. Mys med lite kattungar. Det går nog bra, katter brukar ju vara villiga hihi. Ja visst var månen vacker igår....

    Kram Anne

    SvaraRadera
  7. Kattunger er så mysigt! Veldig skøy for barna også! Får håpe kattene er enige og slår til raskt - kattunger til jul...
    HIlde

    SvaraRadera
  8. Spännande om det blir små kissemissar eller ej. Kul att du skrev i min blogg. Jo visst är det kul att läsa lite från sin uppväxtstad. Välkommen tillbaka; både till stan och bloggen.
    annika

    SvaraRadera
  9. Åh, Så mysigt...Då får vi hålla tummarna! Fast ibland kanske det är svårt på "beställning" Fniss....Ha en bra dag vännen! Kramis Therese

    SvaraRadera
  10. Tack för titten inne hos mig. Vilken trevlig blogg du har! Tittar nog in igen :o)
    Vilka söta katter.Hoppas att ni får kattungar nu då. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  11. Ja får man inga 'riktiga' bebisar så fårt man skaffa kattbebisar, hihi... Lycka till nu då!! Kramis Sofia

    SvaraRadera
  12. Håller tummarna för att ni snart får små bäbisar i huset!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  13. Hej, oh så trevligt att det blir smått hos er...vad roligt för flickorna att följa graviditet-förlossning-"spädbarnsstadiet" Jag kommer och tittar när de får ögon, då är de så ljuvliga. Kram MOR

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ