fredag 15 januari 2010

Nu blir det fredagsmys...


Pojkarna pyntade med halmstrån
Äntligen fredag. Jag är väl inte ensam om att älska den dagen... Snart ska vi äta lite gott, ge alpackorna mat och ljummet vatten och sedan väntar en skön kväll framför TVn. Jag har laddat upp med en massa smaskiga frukter, nötter och faktiskt en påse chips, men den ska jag försöka låta bli.


Aqua vår snygging. Lite ivrig och buffig
I helgen ska vi åka skridskor med barnen. De åker på rasterna då de är i skolan så det ska bli kul att se hur det går för dem. Själv har jag inte stått på ett par skridskor sedan skoltiden och det är ju ett tag sedan...


Cente min favorit, lugn, försiktig och så söööt
Tack för alla go kommentarer. Ni gör mig så glad!



Jag önskar alla en skön och mysig helg!

Stor kramis

9 kommentarer:

  1. Hej, skönt för alpackorna - och oss - att det inte är så kallt längre. Lycka till med skridskoåkningen.... du får säkert träningvärk i fötterna, kram mor och ivan.

    SvaraRadera
  2. Här har du en mamma som nöjer sig med att stå vid sidan om isen när killarna kör.
    Känner mig såå stel och livrädd att ramla och bryta mig.
    En fin fredag önskar jag dig.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Hej vännen och grattis till vinsten hos Lotta! Ha en riktigt skön fredagkväll och lycka till på isen! Jag provade längdskidor i dag, men hjälp vad trött jag blev! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vad goa dina grabbat ser ut. Hoppas att skridskoåkningen går bra för dej. Kan nog kännas lite konstigt att stå på skridskor igen.
    Önskar dej en riktigt mysig fredagskväll och en skön helg.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  5. Hej stina!!
    Ha en mysig helg du oxå!!
    Älskar fredagar men inte just denna...
    Det är ju sista dagen på semestern...

    Ha det gott, kram Camilla.

    SvaraRadera
  6. Jag åker skridskor en gång om året och det är på juldagen. Sedan har jag ont i fötterna och är nöjd i ett år!:)
    Ha en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Stina!
    De är otroligt charmiga dina "pojkar" Aqua och Cente tycker det är så kul när du visar dem här på bloggen:)

    Vad mysigt med skridskoåkning, det var hundra år sedan (typ) jag gjorde det!

    Ha en fortsatt trevlig helg Vännen!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Oj,vilka sötnosar! Ha en trevlig helg! Kramar susanne

    SvaraRadera
  9. Ha en fortsatt bra helg
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ