torsdag 7 juli 2011

Wadköping

Astrid utanför Cajsa Wargs hus i Wadköping.
Då är jag hemma igen efter några dagar i Örebro tillsammans med barnen. Oj, vad vi har shoppat, badat och ätit onyttigt. Det var ju rea precis överallt och det kan man ju inte låta passera. Fyra shoppingglada tjejer fyllde snart kasse efter kasse...


En tur till samlarmässan i Nora blev det också. Där hade jag kunnat gå i timmar. Barnen gillar också antikviteter, men de var trötta efter en dag på äventyrsbadet Gustavsvik så vi gick inte så länge som jag tänkt.


En varm dag spenderade vi i Örebros jätte fina stadspark och Wadköping. Det onyttiga då? Det hör väl till då man bor på hotell, att man ska ligga i sängen och titta på TV och äta chips och godis på kvällarna?

Kram

2 kommentarer:

  1. Skönt att ni hade det bra i Örebro, hade velat vara mer tillsammans med er, men jag var så uppfylld av passandet på Ivan... kram Mor

    SvaraRadera
  2. Greetings from Australia to you and your family and the beautiful animals too! Just to say, your site is inspirational! Whilst I can't read it, the images bring great warmth to my heart. Thank you!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ