måndag 25 juli 2011

Sköna sommarkväll


Jag älskar sköna svenska sommarkvällar. När det fortfarande är ljummet och skönt ute. Allt är tyst och stilla. Det är ljust länge länge. Så skönt att ta en promenad med hunden eller barnen. Vilken underbar avslutning på dagen.



Min finaste 4 åring följer med mig till alpackahagen. Vi går förbi åkern där det växer ärtor i år.

Det är kul att plocka ärtskidor och pilla ur de små ärtorna.






Älskar sommaren, semester, livet på landet och min aldeles underbara lilla tjej.

Kram

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att du kan få vara hemma och mysa med barnen många veckor i sommar. Måste varit en upplevelse med konserten på Dalhalla.
    Önskar dej en fortsatt skön sommar.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Ja, det har verkligen varit underbara sommarkvällar den senaste tiden:) Underbara sommarkort!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder, som jag tipsat några vänner att gå in och titta på, va duktig du är...fotgraf hade varit nått för dig, inte för sent än kanske??? kram MOR

    SvaraRadera
  4. Ja det är underbart. Tyvärr har vi inte fått så många här i år.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ