onsdag 27 oktober 2010

Lite ljus i mörkert...

Min fina ljusstake. Bloggvinst från Me and Alice och Mitt lilla hem.
Jag har inte varit så flitig med bloggandet, vare sig inlägg eller kommentarer. Jag har helt enkelt inte orkat... Vi är inne i en intensiv period på jobbet med bokslut och budgetar. Det har blivit en hel del övertid och inte ork över till så mycket annat. Bara att kämpa på och försöka få alla siffror på rätt ställe...

Gissa om barnen älskar att tända och släcka alla ljusen...
Tack för alla grattishälsningar jag fick i söndags! På min födelsedag köpte jag en present till familjen, biljetter till genrepet av melodifestivalen i Globen. Vi var på det förra året och tycket det var kanon. Så nu har vi något att se fram emot om några månader...

Kram från en trött

6 kommentarer:

  1. Vilken fin ljusbricka!
    Säkert en uppskattad present du köpt till familjen :)
    Hoppas att det snart lugnar ner sig med jobbet för dig!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. så vakker lysestake! Lur gevinst til felles glede...
    Lykke til med innspurten på alle tall...
    Hilde

    SvaraRadera
  3. Grattis till den vackra vinsten och så kul att du fått ta i biljetter, man behöver saker att se fram mot ;o)
    Ha en finfin dag!
    Kramis/Lena

    SvaraRadera
  4. Hej min vän och grattis i efterskott! Visst är det intensivt i perioder och bloggen hinner man inte alltid med så mycket man vill, men vi finns kvar här! Må så gott och vad roligt med Melodifestivalen! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Kul med biljetter till melodifestivalen!! Och så fin ljusstake!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Va roligt att ni ska på melodifestivalen igen, det gillade ni ju förra året, snygg ljusstake på bordet, den lyser ju verkligen upp med sååå många ljus. kram mor.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ