fredag 11 mars 2011

Trädgårdsmässan


I dag var jag på trädgårdsmässan i Kista. Jag älskar att gå på mässor, hämta idéer, shoppa och bara njuta av allt fint. Det var en jätte mysigt mässa med långt ifrån enbart blommor. Mycket inredning och annat kul var det ocskå.

Det blev lite shopping av småsaker, bl a dessa små ljushållare som man lägger i en skål med vatten. Jag hade tänkt ha dem på altan i sommar i en fin liten balja eller emaljfat. Lägga i lite blommor och tända ljusen på kvällen. Nu ville barnen prova på en gång så det fick bli popcornskålen med vatten och ljus i blandade färger, men det blev fint ändå.

Anledningen till att jag har varit borta från bloggen är bara att jag inte har orkat blogga. Jag har varit tom på idéer och jag har varit så trött. Vi har som mest att göra på jobbet nu och jag arbetar över både kvällar och helger. Men i dag har jag som sagt laddat batterierna på trädgårdsmässan och nu längtar jag mer än någonsin efter vår!

Kram på er alla

3 kommentarer:

  1. Kul att se ett litet inlägg här fast jag har ju lite koll på dig via FB ;o)
    Ha en riktigt härlig helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad skönt att du fick en ledig dag och kunde ladda batterierna på en härlig mässa.
    Njut av helgen.
    Kramar Birgitta

    SvaraRadera
  3. Här lyser solen i dag och gör att man riktigt börjar drömma om våren och trädgården :)
    Så vackert med ljusen i vattenskålen.
    Ha en skön helg! Kram Kicki

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Om du inte har någon blogg klickar du på "anonymt" i rullisten och skriver sedan några rader.ღ